Nombre de messages : 3428 Localisation : Wolfmoon Island; île aux brèves idylles annotées avec de verts stylos subtils aux pointes écolos dégradables inimitables... Date d'inscription : 22/05/2011
Sujet: Living Room de Marquise des Loups Ven 9 Déc 2011 - 21:21
Rappel du premier message :
Living Room de la Louve effrenée de belle musicalité bien nommée Marquise des Loups à l'âme rebelle so belle...
Et ses invités spéciaux so chauds
Full of fool notes
Jean-Jacques Goldman & Francis Cabrel "Comme Toi"
Dernière édition par Marquise des Loups le Jeu 16 Fév 2012 - 11:14, édité 6 fois
Auteur
Nombre de messages : 3428 Localisation : Wolfmoon Island; île aux brèves idylles annotées avec de verts stylos subtils aux pointes écolos dégradables inimitables... Date d'inscription : 22/05/2011
Sujet: Re: Living Room de Marquise des Loups Lun 23 Juin 2014 - 9:51
Marquise des Loups Othelliste
Sujet: Re: Living Room de Marquise des Loups Lun 25 Aoû 2014 - 17:17
Sujet: Re: Living Room de Marquise des Loups Jeu 28 Aoû 2014 - 11:08
Sujet: Re: Living Room de Marquise des Loups Mar 16 Sep 2014 - 15:37
Renee Olstead - Summertime
Citation :
Mise en ligne le 29 avr. 2010 Summertime by Renee Olstead. Lyrics:
Summertime and the livin' is easy Fish are jumpin' and the cotton is high Your Daddy's rich and your Ma is good lookin' So, hush, little baby, don't you cry
One of these mornings you're gonna rise up singin' Then you're gonna spread your wings and take to the sky, take to the sky But until that mornin' there's nothin' that can harm you With Daddy and Momma standin' by
Summertime Yes, it's the time, I'm talking about summertime And the livin', summer living, and the living is so fine Fish are jumpin' and the cotton is high Your Daddy's rich, he's rich, your Daddy's filthy rich And your Mama, hot Mama, your Mama's so good lookin' So, hush, little baby, don't you cry
Summertime and the livin' is easy Fish are jumpin' and the cotton is high Your Daddy's rich and your Mama is good lookin' So, hush, little baby, don't you cry
Sujet: Re: Living Room de Marquise des Loups Jeu 18 Sep 2014 - 18:18
Citation :
Mise en ligne le 2 avr. 2011 John Campbell - Take Me Down From the album:One Believer 1991 - uploaded via http://www.mp32u.net/ Achat Take Me Down (Google Play • iTunes)
Sujet: Re: Living Room de Marquise des Loups Ven 24 Oct 2014 - 17:19
ABBA - The Day Before You Came."Drum-Beat maxi remix
:Power Flower for ever and ever:
Sujet: Re: Living Room de Marquise des Loups Ven 24 Oct 2014 - 17:32
ABBA - The Day Before You Came (Remix) *
Citation :
Ajoutée le 23 oct. 2013
My tribute to the best band in the world.
Sometimes, I get nostalgic and all teary-eyed. I think about "Chiquitita" and how the music died. Sometimes, I hear her singing such a sad refrain; Oh, how "The Winner Takes it All." I want to show her how much I know her, but I don't know how. Even now, even after all these years, It feels like sometimes, can't seem to get her off my mind. I'm still in love with Agnetha.
Back then, in nineteen eighty two, she closed the door, Hid far away on an island and wouldn't sing no more. Back then, I never thought I'd hear her sing again; Oh, how I faced my "Waterloo." I've tried to mourn her, to mock and scorn her, but she's so sublime. Every time I hear them playing "Voulez-Vous," It feels like sometimes, can't seem to get her off my mind. I'm still in love with Agnetha.
Oh, how I need her. Grown tired of Frida. I ain't got no time for Benny or Björn.
Tonight, I'll put old records on and close my eyes. I'll play a swansong for ABBA and for their sad demise. Tonight, I'm gonna send her out an "SOS." Maybe she'll "Take a Chance on Me." And if I saw her, I'd thank her for the music, endlessly. Oh, can't you see? On and on and on and on, It feels like sometimes, can't seem to get her off my mind. I'm still in love with Agnetha.
No copyright infringement intended.
Catégorie Musique Licence Licence YouTube standard
50+ vidéos Mix - ABBA - The Day Before You Came (Remix)de YouTube 5:52 ABBA - The Day Before You Came de sipkemusic 39 462 vues 8:33 ABBA - The Day Before You Came (Matt Pop Mix) de MattPopOfficial 182 066 vues 5:46 ABBA - The day before you came ( Remix ) ( HD 1080 p ) de Constantin Asofiei 39 640 vues 1:37:06 Piano Bar - Best of Jazz Hits de Jazz n' Blues Experience
Bravo !
Sujet: Re: Living Room de Marquise des Loups Ven 24 Oct 2014 - 17:37
Running Man - Babajack
Running Man - Babajack
Citation :
Ajoutée le 16 sept. 2013
Babajack - Becky Tate, Trevor Steger, Tosh Murase & Adam Bertenshaw play live on the Raven & Blues radio show - http://www.ravenblues.co.uk the title track of their 2013 Album "Running Man"
Citation :
Ajoutée le 16 sept. 2013
Babajack - Becky Tate, Trevor Steger, Tosh Murase & Adam Bertenshaw play live on the Raven & Blues radio show - http://www.ravenblues.co.uk the title track of their 2013 Album "Running Man"
Sujet: Re: Living Room de Marquise des Loups Ven 14 Nov 2014 - 12:38
Wild Horses - Guns N Roses
Sujet: Re: Living Room de Marquise des Loups Ven 14 Nov 2014 - 12:41
Don't Cry - Guns N' Roses (Live in Paris)
Sujet: Re: Living Room de Marquise des Loups Jeu 18 Déc 2014 - 10:46
♥ "Before You Go" - Matt Monro (stereo)
Citation :
Mise en ligne le 19 juil. 2009 "BEFORE YOU GO" -- Come to me before you say goodbye Hold me close before I start to cry
I will miss you more than you can ever know So kiss me once again before you go
I long with all my heart for you to stay with me But I know that this can never be
Only yesterday you said we'd never part And now you leave me forsaken Along with this ache in my heart
Though our love is an ember My darling remember I love you so
Just kiss me once again before you go Before you leave me now Before you go
Though our love is an ember My darling remember I love you so
Just kiss me once again Before you go, Before you leave me now Before you go..........
Musique
"Before You Go" de Matt Monro (Google Play • iTunes)
Artiste
Matt Monro
Sujet: Re: Living Room de Marquise des Loups Mer 7 Jan 2015 - 15:34
Citation :
Mise en ligne le 2 janv. 2011
VIDEO EDIT AND OVERDUB BY DJ_ETHAN #1- Most Discussed - Music - France, January 2011 (Two weeks) #19 - Most Discussed - Music - Global World In January 2011 (Two Weeks) "Dark Moon" is a 1957 country song by Ned Miller. With its haunting rhythm and forlorn lyrics, it scored on both the country and popular charts in the year of its release. Singer Bonnie Guitar took it to the country charts; Gale Storm to the pop charts. Storm's version, with Ned Miller himself on guitar, hit #4 on Billboard, while Guitar's version made #6 on Billboard. Tony Brent's rendition of the song reached #20 in the UK in July of 1957 "Dark Moon" has been covered by numerous artists, past and present, including Elvis Presley.
Sujet: Re: Living Room de Marquise des Loups Mer 7 Jan 2015 - 15:52
Les Paul and Mary Ford - I'm a Fool to Care (1954)
Citation :
Mise en ligne le 13 juil. 2011
Charted at #6 in Billboard in July 1954. Original Billboard review: "The thrush caresses the oldie with her warm piping while Les Paul makes pretty on the guitar. A soothing side by the duo that should grab a lot of coins."
First recorded by Ted Daffan's Texans in 1940. Other chart placings for this song over the years: #24 for Joe Barry in April 1961 (#15 R&B), #94 for Oscar Black in April 1961, #115 for George Jones and Gene Pitney in June 1965, #84 for Ray Charles in July 1965 (#22 Adult Contemporary), #72 for Donny King on the Country chart in 1975 and #91 on the Country chart for Marcia Ball in 1978.
Written by Ted Daffan.
The other side of this single is "Auctioneer (I'll Buy That Dream)".
Musique "I'm A Fool To Care (1990 Digital Remaster)" de Les Paul, Mary Ford (Google Play • iTunes) Artiste Les Paul & Mary Ford
Sujet: Re: Living Room de Marquise des Loups Jeu 15 Jan 2015 - 14:46
1970 Fleetwood Mac - Peter Green paroles & musique - The Green Manalish Live Sweden
Citation :
Mise en ligne le 5 oct. 2011 Recorded Live In Sweden 1970 Musique "World in Harmony (Live in Boston)" de Fleetwood Mac (Google Play • eMusic • iTunes) Artiste Peter Green
:bravo: Peter & The Fleetwood Mac des seventies
Sujet: Re: Living Room de Marquise des Loups Lun 2 Fév 2015 - 17:16
Mojo Blues Band Slow Mix - Dimitris Lesini Greece
Magistraux de slow Blues vcahly bien slidés et chantés
Sujet: Re: Living Room de Marquise des Loups Sam 2 Mai 2015 - 11:55
Sujet: Re: Living Room de Marquise des Loups Dim 14 Juin 2015 - 13:19
La Pavane pour une infante défunte
Mouvement de danse lent.
Composition de Maurice Ravel en 1899
Dédicacée à la princesse de Polignac
Orchestration en 1910
Version pianistique le 5 avril 1902
NOTA BENE :
Cette composition au Cinéma :
1 - Thème principal du film de Hayao Miyazaki titré Porco Rosso; variation Jazz de ladite Pavane pour une infante défunte. 2 - Aux confins d'un film de Christopher Nolan en 2012 titré The Dark Knight Rises, nous entendons une partie de cette composition avec la belle vision en danse de Selina Kyle et de Bruce Wayne.
Opinion de la MDLoups à l'âme rebelle so belle...
Triste ? Non cette musique est d'une beauté magistralement réaliste sur la vie après la mort, nous pouvons pleurer en l'entendant, oui ceux qui restent sur cette terre sont plus à plaindre que ceux qui ont terminé ce voyage terrestre aux facettes parfois bizarres...
Sujet: Re: Living Room de Marquise des Loups Jeu 2 Juil 2015 - 10:01
Edith Piaf 1936
Citation :
Mise en ligne le 2 nov. 2008 Edith Piaf MON APÉRO Paroles: R. Malleron, musique: R. Juel, 1936
On peut donner des leçons de morale Quand on possède bonne soupe et bon feu Mais quand on ne possède que peau de balle On prend son plaisir où l'on peut Dans le quartier, on me blague Je suis un pilier de bistrot C'est vrai qu'avec les pochards, je divague Chaque fois que j'ai le coeur trop gros D'autres cherchent des trucs compliqués Mais comme j'ai horreur du chiqué Moi, c'est au bord du comptoir Que je prends tous les soirs Mon apéro...
Je discute avec le patron Je l'appelle par son petit nom Ben c'est un bon gros Comme les mâles je lui dis: ARTHUR, vas-y!" Et je te lui joue la tournée au zanzi Le phono joue une java L'ennui doucement s'en va Tout me semble beau Et je noie mon ennui profond Pour une heure tout au fond D'un apéro...
Sur mes seize ans, comme j'étais belle gosse Tous les gars me faisaient du boniment Alors je me suis mise à faire la noce C'est venu, je ne sais pas comment Y me payaient tout sans rien dire J'avais voiture ET HÔTEL Mais il fallait toujours sourire Le coeur barbouillé de fiel Et je rêvais d'un petit mécano Qui ne m'offrirait que des bécots Alors, pour chasser le noir Je buvais dans tous les bars Des apéros...
Grimpée sur un tabouret Trempé dans mon gobelet Un chalumeau Et devant l'air fatigué des danseurs Je me sentais prise par le chazes du chausseur Plus que moi riche d'amour Il embrassait chaque jour Une dactylo Et je n'avais pour consoler Mon coeur si désolé Que les apéros...
Mais les cocktails me tournaient la tête Alors j'ai bientôt plaqué le métier Me revoilà, bon Dieu que la vie est bête, Revenue dans mon vieux quartier La revoilà ma petite église Et chez moi rien n'a changé... rien! Rien, sinon mon coeur, cette prison grise, A qui tout reste étranger Hélas, le bonheur n'a qu'un temps VOYANTque l'amour foutait le camp Je suis revenue au comptoir Où l'on me payait le soir Des apéros...
Je ne crois plus à rien du tout Patron, encore un coup! Et du costaud C'est embêtant, oui, quand je revois les cieux Et dans mon rêve je pêche des rêves bleus Affalée par le coups durs J'ai pas mis la main sur le bon numéro Le numéro... Et mon coeur vide d'amour N'a plus son vrais secours: Les apéros... Musique "Mon apéro" de Edith Piaf (Google Play • iTunes)