Nombre de messages : 1804 Age : 51 Localisation : Toujours sur ma montagne ... Date d'inscription : 23/11/2005
Sujet: Don't Stop The Party from The Black Eyed Peas Mar 24 Mai 2011 - 7:07
Excellent mardi à tous !
Dernière édition par Sir Archibald Waters le Ven 8 Mar 2013 - 0:33, édité 1 fois
Marquise des Loups Othelliste
Nombre de messages : 3428 Localisation : Wolfmoon Island; île aux brèves idylles annotées avec de verts stylos subtils aux pointes écolos dégradables inimitables... Date d'inscription : 22/05/2011
Sujet: Nothing's Gonna Stop Me now Mar 24 Mai 2011 - 16:06
Samantha Fox-Nothing's gonna Stop Me Now
[left]
Dernière édition par Marquise des Loups le Dim 29 Mai 2011 - 23:02, édité 1 fois
Nombre de messages : 3428 Localisation : Wolfmoon Island; île aux brèves idylles annotées avec de verts stylos subtils aux pointes écolos dégradables inimitables... Date d'inscription : 22/05/2011
Sujet: Re: Don't Stop The Party from The Black Eyed Peas Mer 25 Mai 2011 - 13:59
AC/DC - You Shook Me All Night Long (Live at Donington) HD
Dernière édition par Marquise des Loups le Sam 30 Nov 2013 - 19:45, édité 2 fois
Sujet: Re: Don't Stop The Party from The Black Eyed Peas Jeu 26 Mai 2011 - 9:03
Happy Birthday Joe I'm a little bit late but mieux vaut tard que never
Joe Cocker - With A Little Help From My Friends posté par Sveta14
Sujet: Re: Don't Stop The Party from The Black Eyed Peas Dim 29 Mai 2011 - 23:15
Samantha Fox I Surrender (Swedev VT Version)
Dernière édition par Marquise des Loups le Mer 1 Juin 2011 - 13:40, édité 1 fois
Sujet: Re: Don't Stop The Party from The Black Eyed Peas Mer 1 Juin 2011 - 13:36
"Yeah! Shucks! A wild song en boucles plurialisées just for You Sweetie Honey in your obvious noisy Island for this first June's day so lazy daisy crazy for la louve between two damn groove without Me & You![/font"> [size=12] (Source douce: Just A Crazy Blues made in France 2010).
Finger Eleven - Paralyzer (Live Video)
Artist: Finger Eleven Titre: Paralyzer
Paroles de Paralyzer:
I hold on so nervously To me and my drink I wish it was cooling me But so far, has not been good It’s been shitty And I feel awkward, as I should This club has got to be The most pretentious thing Since I thought you and me Well I am imagining A dark lit place Or your place or my place
Well I’m not paralyzed But, I seem to be struck by you I want to make you move Because you’re standing still If your body matches What your eyes can do You’ll probably move right through Me on my way to you
I hold out for one more drink Before I think I’m looking too desperately But so far has not been fun I should just stay home If one thing really means one This club will hopefully Be closed in three weeks That would be cool with me Well I’m still imagining A dark lit place Or your place or my place
Well, I’m not paralyzed But, I seem to be struck by you I want to make you move Because you’re standing still If your body matches What your eyes can do You’ll probably move right through Me on my way to you
We’ll, I’m not paralyzed But, I seem to be struck by you I want to make you move Because you’re standing still If your body matches What your eyes can do You’ll probably move right through Me on my way to you
I’m not paralyzed But, I seem to be struck by you I want to make you move Because you’re standing still If your body matches What your eyes can do You’ll probably move right through Me on my way to you
You’ll probably move right through Me on my way to you
You’ll probably move right through Me on my way to you
[ Ce sont Paralyzer Paroles sur http://www.parolesmania.com/ ]
All right reserved here; tous droits réservés pour les paroles accolées ci-dessus pour usage musical éducatif uniquement.
Sujet: Re: Don't Stop The Party from The Black Eyed Peas Jeu 2 Juin 2011 - 19:12
Rihanna - Don't Stop The Music
Dernière édition par Marquise des Loups le Lun 6 Juin 2011 - 13:11, édité 1 fois
Sujet: Re: Don't Stop The Party from The Black Eyed Peas Dim 5 Juin 2011 - 17:25
Osez Joséphine - Alain Bashung
Sujet: Re: Don't Stop The Party from The Black Eyed Peas Dim 5 Juin 2011 - 17:31
Alain Bashung - Volutes
Sujet: Re: Don't Stop The Party from The Black Eyed Peas Lun 6 Juin 2011 - 13:13
Black Country Communion - One Last Soul
Sujet: Re: Don't Stop The Party from The Black Eyed Peas Jeu 9 Juin 2011 - 11:08
Shannon - Let The Music Play
Paroles Let The Music Play Shannon
We started dancing and love put us into a groove As soon as we started to move The music played while our bodies displayed through the dance Then love picked us up for romance I thought it was clear The plan was we would share this feeling just between ourselves But when the music changed the plan was rearranged He went to dance with someone else We started dancing and love put us into our groove But now he's with somebody new What does love want me to do Love said..
Chorus: Let the music play, he won't get away Just keep the groove and then he'll come back to you again Let it play Let the music play, he won't get away This groove he can't ignore, he won't leave you anymore
He tried pretending our dance is just a dance but I see He's dancing his way back to me Yes he discovered we are truly lovers Magic from the very start Cause love just can't we prove And anytime we move And even though we danced apart So we started dancing and love put us into our groove As soon as we started to move, as soon as we started to move Love said..
Chorus
He tried pretending our dance is just a dance but I see He's dancing his way back to me, he's dancing his way back to me Love said..
All right reserved here; tous droits réservés; paroles accolées ci-dessus pour usage médical musical éducatif uniquement.
Sujet: Smoke On The Water Mar 14 Juin 2011 - 0:40
Deep Purple - Smoke On The Water
Paroles Deep Purple - Smoke On The Water
We all came out to Montreux On the Lake Geneva Shoreline To make records with a mobile We didnt have much time Frank Zappa and the Mothers Were at the best place around But some stupid with a flare gun Burned the place to the ground Smoke on the water, fire in the sky
They burned down the gambling house It died with an awful sound Funky claude was running in and out Pulling kids out the ground When it all was over We had to find another place But Swiss time was running out It seemed that we would lose the race Smoke on the water, fire in the sky
We ended up at the Grand Hotel It was empty cold and bare (nu) But with the rolling truck Stones thing just outside Making our music there With a few red lights and a few old beds We make a place to sweat No matter what we get out of this I know well never forget Smoke on the water, fire in the sky
All right reserved here - Tous droits réservés; paroles accolées ci-dessus pour usage d'éducation uniquement musicale.
Sujet: Vas y Guitare Mar 14 Juin 2011 - 21:45
Louis Bertignac Concert Bandol - Vas y Guitare
Paroles Vas-y Guitare - Louis Bertignac lyrics
J'avais la meilleure fiancée du pays Elle faisait bander tous mes amis Le début d'une grande aventure Il faut laisser faire la nature Mais l'aurais-je un peu négligée Elle a fini par se tirer Je me suis fait larguer mais j'ai pas de regrets D'ailleurs il est trop tard, allez vas-y Guitare
J'avais trouvé un bon petit business Qui me rapportait pas mal de monnaie Toujours sans trop me casser les fesses On est pas des forcenés Un peu léger sur les horaires Alors ça a tout foutu par terre Je me suis fait virer mais j'ai pas de regrets C'etait un petit boulot peinard, allez vas-y Guitare
J'avais la plus belle auto du quartier Une ancienne Little Red Corvette Le collector cabriolet
All right reserved here - Tous droits réservés; paroles accolées ci-dessus pour usage d'éducation uniquement médicale musicale.
Sujet: Je vis avec le Blues Mer 15 Juin 2011 - 13:12
Un Blues-Rock vachly endiablé avec un musicien-guitariste que j'admire depuis plusieurs pleines lunes; sensas and hot du Blues au Fox-Trot voici Paul-René Personne - Je vis avec le Blues (TV 1982)
Sujet: Stairway to Heaven Jeu 16 Juin 2011 - 13:08
En réminiscence belle du musicien guitariste chanteur Phil N. ... voici l'un des plus grands des classiques magnifiques des inoubliables Led Zeppelin- Stairway to Heaven
Sujet: Re: Don't Stop The Party from The Black Eyed Peas Jeu 16 Juin 2011 - 13:16
Guns and Roses -Sweet Child O'Mine
Sujet: Maloyan Devil Ven 17 Juin 2011 - 22:07
Bob Brozman & Djeli Mousa Diawara - Maloyan Devil
Dernière édition par Marquise des Loups le Mar 2 Aoû 2011 - 15:26, édité 1 fois
Sujet: En Aranjuez c*n Tu Amor Mar 19 Juil 2011 - 23:04
Carlos Santana - En Aranjuez c*n Tu Amor
Sujet: ARANJUEZ MON AMOUR Mar 2 Aoû 2011 - 15:31
Interprété par Nana Mouskouri la magnifique à toujours en voix so much magique ARANJUEZ MON AMOUR
Lyrics to Aranjuez Mon Amour :
Aranjuez e scesa ormai la sera su di te e su questo mio viso leggerai quello che il tempo ha scritto gia' in un giorno lontano aranjuez la tua voce lenta cantera al sole e al vento ed al tempo che poi tutto porta via questa mia storia che non dico mai ma resta chiusa nel cuore e su gli occhi traspare lo so in un dolce sorriso aranjuez la tua antica gloria non c'e' piu' ora piangi e una chitarra li' c*n te il tuo bel nome non c'e' piu e fiorito in una rosa aranjuez la mia voce lenta cantera' al sole e al vento ed al tempo che poi tutto cambiera' questa tua storia che nessuno sa che tieni stretta sul cuore e su gli occhi traspare lo so in un dolce sorriso la sera e qui coi ricordi che ci portera’ vuole dire a noi che non siamo mai soli Aranjuez. Aranjuez
Copyright here; tous droits réservés aux paroles accolées ci-dessus pour fin d'éducation musicale uniquement
Dernière édition par Marquise des Loups le Ven 5 Aoû 2011 - 11:34, édité 1 fois
Sujet: Cry For The Moon Mer 3 Aoû 2011 - 14:38
Epica - Cry For The Moon
Paroles Cry for the Moon
Follow your common sense You cannot hide yourself Behind a fairytale Forever and ever Only by revealing the whole truth can we disclose The soul of this bulwark Forever and ever Forever and ever
Indoctrinated minds so very often Contain sick thoughts And commit most of the evil they preach against
Don’t try to convince me with messages from God You accuse us of sins committed by yourselves It’s easy to condemn without looking in the mirror Behind the scenes opens reality
Eternal silence cries out for justice Forgiveness is not for sale Nor is the will to forget
Follow your common sense You cannot hide yourself Behind a fairytale Forever and ever Only by revealing the whole truth can we disclose The soul of this bulwark Forever and ever Forever and ever
Virginity has been stolen at very young ages And the extinguisher loses its immunity Morbid abuse of power in the garden of Eden Where the apple gets a youthful face
Eternal silence cries out for justice Forgiveness is not for sale Nor is the will to forget
You can’t go on hiding yourself Behind old fashioned fairytales And keep washing your hands in innocence.
Copyright here; tous droits réservés aux paroles accolées ci-dessus pour fin d'éducation médicale musicale uniquement.
Dernière édition par Marquise des Loups le Ven 5 Aoû 2011 - 11:17, édité 1 fois
Sujet: You Will Never Know Ven 5 Aoû 2011 - 11:03
Imany - You will never Know
Paroles de You Will Never Know
It breaks my heart 'cause I know you're the one for me Don't you feel [?] they're never had a story obviously To never be
You would never know I would never show What I feel what I need from you no You would never know I would never show What I feel What I need from you
[?] every smiles come my reality irony You won't find out what is being killing me Can't you see me, can't you see
You would never know I would never show What I feel What I need from you no no You would never know I would never show What I feel What I need from you You would never know I would never show What I feel What I need from you
No no no no you'll never know No no no no you'll never know No no no no love me love me love me love me no
You would never know I would never show no no no What I feel What I need from you no no no You would never know I would never show no no no What I feel What I need from you no.
Copyright here; tous droits réservés aux paroles accolées ci-dessus pour fin d'éducation musicale uniquement.
Sujet: Calling All Angels[ Mar 9 Aoû 2011 - 20:50
Lenny Kravitz - Calling All Angels
Paroles Calling all Angels
Calling all angels I need you near to the ground I miss you dearly Can you hear me on your cloud?
All of my life I've been waiting for someone to love
Calling all angels I need you near to the ground I have been kneeling And praying to hear a sound
All of my life I've been waiting for someone to love All of my life I've been waiting for something to love
All of my life I've been waiting for someone to love All of my life I've been waiting for something to love
Day by day Through the years Make my way
Day by day Through the years Day by day Through the years
Day by day Through the years Day by day Make my way
Day by day Through the years Day by day Day by day
Copyright here; tous droits réservés, aux paroles accolées ci-dessus pour fin d'ducation musicale uniquement
Sujet: Re: Don't Stop The Party from The Black Eyed Peas Jeu 11 Aoû 2011 - 14:29
Led Zeppelin - Earl's Court (1975) - "Trampled Underfoot
Led Zeppelin - Earl's Court (1975) - "Trampled Underfoot
Sujet: La Découverte ou l'Ignorance Ven 12 Aoû 2011 - 13:35
Paroles / Lyrics: LA DÉCOUVERTE OU L'IGNORANCE interprétées par Tri Yann Paroles: Morvan Lebesque
Le breton est-il ma langue maternelle? Non! Je suis né à Nantes où on ne le parle pas. Suis-je même breton??? Vraiment, je le crois... Mais de pur race!!! Qu'en sais-je et qu'importe? Séparatiste? Autonomiste? Régionaliste? Oui et non... Différent... Mais alors, vous ne comprenez plus: Qu'appelons-nous être breton, Et d'abord, pourquoi l'être?
Français d'état civil, je suis nommé français, J'assume à chaque instant ma situation de français. Mon appartenance à la Bretagne N'est en revanche qu'une qualité facultative Que je peux parfaitement renier ou méconnaître...
Je l'ai d'ailleurs fait... J'ai longtemps ignoré que j'étais breton... Français sans problème, Il me faut donc vivre la Bretagne en surplus Et pour mieux dire en conscience... Si je perds cette conscience, La Bretagne cesse d'être en moi. Si tous les bretons la perdent, Elle cesse absolument d'être...
La Bretagne n'a pas de papiers, Elle n'existe que si à chaque génération Des hommes se reconnaissent bretons...
A cette heure, des enfants naissent en Bretagne... Seront-ils bretons? Nul ne le sait... A chacun, l'âge venu, la découverte... ou l'ignorance!
Tous droits réservés aux paroles ci-dessus accolées pour fin d'éducation musicale uniquement.
"Le regard moderne sait voir la gamme infinie des nuances." (Guy de Maupassant; extrait de La vie errante).
Sujet: Re: Don't Stop The Party from The Black Eyed Peas Mar 16 Aoû 2011 - 11:32
Bonafide
* 2011 - Sala Cabaret, Utrera (E) - puntosonico.com - 22 mars 2011 Source : http://puntosonico.com/ps/?p=7343 ICI pour plus de photos du groupe!
Citation :
"Bonafide est un groupe Suédois de hardrock, très typé AC/DC. A l’origine du groupe, Pontus Snibb (guitariste, chanteur) et Michael Nilsson (basse), puis sont venus compléter le groupe, Mikael Fässberg (guitare) et Sticky Bomb (batterie). Leur dernier album en date, Something´s Dripping, sorti en 2009, reçut un excellent accueil et les gars se mirent à tourner dans toute l’Europe."
Yes!! Plus de détails ICI
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Bonafide - Big boss man.wmv (Atelier des môles de Montbeliard 2011)
Bonafide - Big boss man. Extrait du concert du 5 mars 2011 à "L'atelier des môles" à MONTBELIARD (France)
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Bonafide - No Doubt About It (official video)
Citation :
"This video was mainly recorded during one gig with the Swedish rock band Bonafide. Some complementary material was shot a couple of days later at the same location. The song is found on Bonafides recently released EP "Old, New, Tried & True"."
°°°° P.S.Commentaire du messager de la vidéo ci-dessus accolée par Milanmediaprod sur Youtube musique.
Contenu sponsorisé
Sujet: Re: Don't Stop The Party from The Black Eyed Peas